Tuesday, February 19, 2008

My Last Day in Xfresh FM

13 Feb 2008 Rabu..


Hari ni ada dua perkara besar berlaku pada Adi..yup..hari ni Adi dapat anak buah baru..dan juga hari ini merupakan hari terakhir Adi kat Xfresh FM..setelah 4 tahun bersama sejak dari mula. Yup..sedih la jugak kan sebab kena berpisah dengan my baby! Dan sebetulnya adi tak di benarkan untuk ucapkan selamat tinggal kepada semua pendengar Xfresh.FM..


Tapi walau macam mana pun, lagu terakhir tu , mungkin boleh menggambarkan perasan Adi..iaitu lagu IzinKan Ku Pergi - Kaer...hahaha...



Apa-apa pun Adi nak ucapkan kepada semua yang menyokong karier Adi selama ini..dan harapnya akan terus menyokong Adi selamanya...Yup! mulai 14 Feb ...Adi telah menjadi warga ERA.FM..

2 comments:

~mista [s.h.a.n.d.y.e]~ said...

its for the best of you la abg adi...
lagipun its a good opprtunity to expand your career...

keep up the good work abg...

Lily.Lulu. said...

hey .. all da best to u !!
;)