Sunday, December 23, 2007

Selamat Pengantin Baru Atie AF1


AHAD 16 DEC 2007

Selamat Pengantin Baru utk Atie, yang berkahwin hari ni kat kampungnya di Janda Baik, Bentong , Pahang.

Pic: Selamat pengantin baru Atie...sorry la takleh nak peluk kaki lagi..hehehe


Actually Atie berkahwin dengan BFnya SAIFUL sejak kat UITM lagi..perghh ini kira cinta sejatila..bayangkan dari sebelum AF lagi diarang dah cintan. adalah dalam 6 tahun mereka bercinta..kalau org lain mesti dah tukar 6 kali pasangan..hahahhaa


Pic: Direnjis renjis di pilis...aik..alamak air mawar dah habis la..sape la habiskan ni..

Adi sampai dalam pukul 1ptg..memang ngam ngam pengantin sampai sambil di arak dengan menggunakan tandu..alahai macam zaman dulu dulu la..menarik!


Pic: Err Atie..aku tak tahu cam mana nak buat ni?..psstt Adi..ko belasah jer..baling baling jer..hahahha

Dapatlah jugak menepung tawar dan juga merenjis air mawar (dah habis). Actually masa nak buat benda ni sempat berbisik dengan Atie..."aku nak buat cam mana ni?..tak pernah buat...hahahha"..Atie balas.."Ala baling baling aja la"..hahahahhaa.



Cuma agak sedih sikit la sebab kawan-kawan yang lain datang lambat ..melainkan Adi dan Azza...Azza lak sudi juga jadi pengapit walaupun dia ada shooting ptg tu..Adi lak takleh lama sangat coz kena balik KL coz ada Fulus Mania petang ni...ingatkan boleh jumpa mereka semua di majlis ni.Tapi tak dapat juga...hmmmm..agaknya kalau ADi kawin nanti..ada ker diarang nak datang? (ecewahhh)..hahaha..Selamat Pengantin Baru kat Atie dan Saiful..semoga bahagia selamanya...

P/s : Mana satu yang betul?..Akhbar A kata Atie nak 5 orang anak..tapi Akhbar B kata Atie nak 10 orang anak...10 orang?..biar betik!!

1 comment:

SaLLY said...

eh..yg mana satu pengantin nye??hikhikhik...amik berkat beb! :)
comei la pengantin tuh...so adi bila? :p