Tuesday, January 13, 2009

Tengok Badminton Terbuka Malaysia 2009


Sabtu 10 Jan 2008

Hari ni Adi tengok kejohanan Badminton Terbuka Malaysia 2009 . Saja jer sebab lama tak tengok badminton secara Live ..alang - alang ada kat KL ni..so datang la..Masa Adi sampai takde la ramai sangat orang...beli tiket RM25 dan terus masuk..wahh rupanya kat dalam dah agak ramai juga..

Walau pun nampak cam kosong buat masa ni , sebab masa Adi sampai tu dalam pukul 2 ptg...tetapi semasa perlawanan yang awal ni takdela ramai sangat, sebab ramai yang datang dalam jam 3 ptg sebab nak tengok perlawanan Dato Lee Chong Wei menentang Peter Gade...perghhh..Adi pun memang nak tengok perlawanan ni la...

Pic: Dato Lee Chong Wei

Dalam perlawanan ini nampaknya kalau ikutkan skill..memang la memihak kepada Peter Gade..tetapi Dato Lee Chong Wei adalah seorang pemain yang cukup tenang dan mampu mengawal apa juga situasi serangan..hehehe...sudah pastilah kemenangan berpihak kepada Dato Lee Chong Wei..

Pic: Buat bising ..terjerit jerit sampai hilang suara!!hahaha

Memula Adi sensorang jer..haha..sekali dah masuk dalam stadium jumpa la..kawan -kawan yang kaki badminton juga..hahaha...masuk "line" diarang la..hehehe..sempoi jer...Lama jugak Adi kat dalam stadium ni..dari jam 2 ptg sampai kul 630 ptg...

4 comments:

Fizah said...

semangat kesukanan tu.. hikhikhik..

edzlin007 said...

walaupun tak minat badminton, tp apa2 dengan malaysia, ku support jua. malaysia boleh, malaysia baek punyer.... (hehe, tagline anak menteri)

faRah said...

hehehe edzlin nie...bgs abg adi smangt juang sukan yg tnggi..
...MALAYSIA BOLEH.....

ADIFASHLA said...

nak ambik mood supaya bersukan selalu..hahaha