Saturday, February 14, 2009

AWAN!!


Pernah tak korang duduk dan merenung awan?...hmm...kekadang rasa macam seronok lak berkhayal...."kalau lah aku boleh terbang ke awan itu...."....hahaha..


Kekadang bila tengok awan ni menggambarkan macam perasaan kita jugak...ada kalanya ceria, sedih malah pelbagai rasa lagi...


Sejak dua menjak ni, setiap kali balik kampung, Adi akan jenjalan dengan naik motor EX5 adik, pusing pusing kat kampung dan sawah bendang...

Biasanya time time nak maghrib tu memang cantik suasana dia...redup dan nyaman jer..hahaha



Tak tergambar dengan kata kata untuk menceritakan keindahan ciptaan yang Maha Esa ini...Subhanallah!!!!

13 comments:

CZUKA said...

1st...hahaha..wah Adi cantik la pemandangan kg Adi..emmmm teringat masa kat Bali lak...Bersukur kita kerana masih dapat melihat ciptaan Nya....

azyyati said...

tul tu adi .... kekdg biler tgk awan nie ader mcm2 perasaan dpt rs .... kekdg leh mengalir air mata nie biler kenang betapa besar nyer kuasa ALLAH nie ..... cam sy selalu biler ptg2 drive balik dr ofis mesti terkesima tgk keindahan awan on d way back home tu

cekkeya said...

Adi,ske gak tgk awan...memang leka. Sgt cantik. dan sgt indah...Subhanallah.

kengkadang2 awan tuh cam bentuk gmbr kuda, gmbr muka org. gmbr kereta...kalau kita cari betul2, mmg leh jumpa. hahahha dan, kalau imaginasi kita terlalu tinggi..ekekek

edzlin007 said...

salam. slalu juga saya perhatikan awan dari tingkap bilik. memang sejuk mata memandang. nice pics abg adi

Ajami Hashim said...

erm.. i miss my kg :-)

shy said...

lain macam lak ko sembang pasal awan ni
bila nak sembang pasal laut lakk..

bila ko nak melancong lagi?

Anonymous said...

wah... giler jeles.....
chantik nye....
kg kita ade semak je... bekas sawah...
yelah... zaman skang xde anak2 muda yg nak bersawah...
jeles2... huhu...

ADIFASHLA said...

pulanglah!!!!! kalau merindui desa ...hehehe...

Nada said...

Adi, sorry lambat. That day, when you went for the audition, do u still remember that there was a girl, named Gia, yang nyanyi lagu "Menghitung Hari" tuh. You said her voice was nice. Remember? And that Astro guy was there with you, masa you were talking to Gia. Taht Astro Guy pakai cermin mata and rambut pendek, I guess.

BIEAZ said...

Great blog...... okeylah toh dapat tengok sawah gi balik kampong... Bie nak tengok sawah jangan harap nak tengok Bie tengok bangunan adalah kat sini.. uwaaa...... nak tengok kat tv ajew.... Bie from brunei > bieaz.blogspot.com> GO BRO........!!!

Kudu said...

bila masuk dalam dewan... awan tidak kelihatan... yang kelihatan sinar lampu terang memenuhi dewan... tatkala itu... bunyi dentuman dan suara2 sihat anak2 badminton...

-lan kbmm

DatinDiaries said...

wah bestnya ada kampung halaman mcm ni....ada sawah padi.....bestnya....bila la nak sampai ni

Nada said...

Adi,sorry. Pls reply. THANK YOU!! :D