Wednesday, November 11, 2009

Pemain Bolasepak wanita paling ganas sepanjang zaman?...

Main bolasepak kadang kala boleh mendatangkan perasaan marah..bagaimanapun perasaan marah tu kenalah di kawal untuk mengelakkan dari terkena kad kuning atau kad merah dari pengadil..tetapi Elizabeth Lambert ni banyak kali buat kesalahan yang sepatutnya dia dikenakan kad merah..tapi nasib dia cukup baik sebab pengadil katanya tak nampak perbuatan beliau...aik?..pengadil duk sibuk tengok apa la tu?.

Tapi tak sangka pulak bila tengok video ni....banyak banyak pemain bolasepak kat dunia ni...Elizabeth Lambert ni jadi famous sebab permainan ganasnya di atas padang?...kalau korang kena buli macam player lain tu..apa korang nak buat?..hahaha...tgk sendiri video ni ok!!

Bermainlah bola sepak...bukan sepak orang!!


4 comments:

MiSs ZaH said...

ganas gle Elizabeth Lambert nie..
kalu zah kene cam 2..
senang je nak kene kan blek..
cewah.. hehee..

Rusma Gadis Ungu said...

HAI ABG ADI!!!!
Mak...ai!!ader gak perempuan yg ganas giler mcm ni yek!yg best nyer cam manerlah si pengadil tu leh x perasan????!!!!confius kejap!!rusma tgk pun rasa sgt GERAM!!! kalau rusma lah dia wat cam tu mmg dh lame kene belasah ngan Rusma!!!what u give u get back!!mmg x ar...wat panas hati jerk!!

Rusma Gadis Ungu said...
This comment has been removed by the author.
edzlin007 said...

ada baca pasal dia ni d newspaper. mmg ganas. isk2 tp still leh main. kalah pemain lelaki dia ni