Monday, February 8, 2010

Duduk sensorang....

Pic: Mr Potato!!

Sekarang Adi dah duduk rumah sensorang, kekadang rasa bosan sangat, tapi ada baiknya sebab Adi boleh buat benda benda yang selama ni jarang di lakukan , contohnya...mop lantai berkali- kali....lap tingkap sampai berkilat....cuci kasut sampai warna tanggal...basuh kereta sampai berkilau.... .dan banyak lagi....hahaha...sampai jiran pun tanya..."wahhh buat sorang sorang ker?.."..Lol!!! Agaknya dia pelik kot bila tengok orang yang keluar radio , keluar tv buat kerja kerja rumah sorang diri....aik?!! Tak leh ker?..hahaha....

Oh yer..sekarang ni Adi sibuk dengan trip Mr Potato bersama Skuad ERA selama sebulan...bukan jadi duta, just tolong mempromosikan Mr Potato la...so far dah beberapa lokasi dan juga ke jb dan Penang. So kalau ada kelapangan datanglah ke lintasan Skuad Era bersama Adi ok..hehehe.

8 comments:

13d4 said...

wahhhhhhhhhhhhhhh~ lawa pic Mr.potato tuh. hahahak.. neway En.Adi.. gud lor duk sorang.. banyak mende kene wat sendiri n kte berdikari.. bunuh lipas sensowang... hihihi..

PINATBATE said...

cari kaklong lah..

ADIFASHLA said...

Huh...mcam mana awak tahu saya duk bunuh lipas?..hahaha..nasib baik lipas besar beras jer...

Kak Long yer?...heheh....mana nak carik tu?...Kak Long menjelma lah!!! Hehehehe

edzlin007 said...

hahaha biar betul basuh kasut sampai warna luntur. hehe hebatlah abg adi ni, takpe, anggap sebagai exercise...

nani said...

ala..ciannya dia..skrg susah la nak jumpa laki2 yg suka kemas umah..bagus2 abg adi..

ADIFASHLA said...

aik..susah ker Nani?..Org lelaki pun kenala berkemas...kalau dah terpaksa....hahaha...takkan nak biarkan debu bertapak dalam rumah...??..hahaha...terpaksa...

razliah_85 said...

tapi kira ok la...abg adi pandai kemas umah...xada semak umah tue nnti...cepat2 lah kawin.....sure umah abg adi mesti chantekkkkk...

Gossip Girl said...

hebat :D