Tuesday, February 16, 2010

Hari Jadi Farah Aulia

Pic:Aulia potong kek dengan "mbah Edok" (nenek)..

Ingat lagi dengan anak buah Adi yang nama Farah Aulia?..hahaha...12 Feb hari tu dia sambut ulangtahun ke-2 dia...dah besar dah...kejap giler rasanya..Jadi 12hb tu Adi pulang ke kampung untuk menyambut hari jadi dia....habis jer kerja pukul 8mlm terus cari kek kat kedai kek kat Seri Petaling...memang dah rezeki Aulia...dapat juga cekau kek yang tak seberapa la...beli jer terus cabut balik kampung Tg Karang.

Pic: Tak boleh join...so jadi lifeguard jer la..hehe


Pic: Senyuman 2 batang gigi Aulia..

Maklumlah hari ni ramai giler orang keluar membeli belah untuk persiapan Gong Xi Fa Cai...takde parking beb!! Nasib baik sehari sebelum tu Adi sempat membelikan sedikit hadiah untuk Aulia...Walaupun baru berusia 2 tahun, tapi Aulia ni dah petah bercakap, petah dan kadangkala bercakap tak henti henti...i wonder dari mana agaknya dia dapat pengaruh macam tu..hahahaha Banyak juga la si Aulia ni dapat hadiah ..maklumlah anak buah yang pertama...

Keesokkan paginya Adi duk temankan si Aulia ni mandi kat kolam baru dia....hadiah harijadi dia la....Adi nak masuk sekali, tapi "mbah Edok" tak kasi ......nanti takut pecah kolam tu...hahaha...so Adi duduk kat tepi la...(sambil kaki ..kuis kuis simen...tak puas hati...hahahaha..) Lama jugak la budak Aulia ni berendam...Kolam lama dah pecah...sebab over use....hahaha...

Pic: Aulia nak pergi kenduri dengan baju baru dan handbeg hadiah hari jadi..:)

Jadi sayang-sayangkan anak anak kecil kita kat luar tu yer...baru baru ni sedih bila baca kes kes buang anak..sampai ada yang membakar baby tu..dan juga yang di biarkan bayi tu sampai di kerumuni semut....alahai....kenapa la jadi macam tu...GERAMMM!! sangat Adi bila dapat tau benda benda macam tu terjadi kat negara kita ....hmmm....

Kepada Aulia...semoga sihat selalu, jadi budak pandai..dan juga jangan nakal nakal ok!!!..Nanti Ayong belanja coklat!!!!!hehehe...


4 comments:

13d4 said...

hapie bufday Alia~ muach!!

Gossip Girl said...

so comel gigi Aulia ~!!!

edzlin007 said...

comel nya aulia. happy belated birthday. hehe dj in the making maybe :D

nani said...

comel la anak buah abg adi nie....hope aulia hepi selalu...