Thursday, February 18, 2010

Promosi Mr Potato di JB!!

SABTU 6 FEB 2010

Mak aiii cepat giler dah bulan Feb....hadus...tak tahu nak cakap apa la....haha...mulai bulan Feb ni Adi akan menjelajah bersama Skuad Era untuk mempromosikan Mr Potato...

Dan hari ni Adi ke JB untuk mempromosikannya...


Memandangkan Adi malas nak bermalam di JB maka trip ni kiranya balik hari la..Adi fly pagi dalam jam 730 pagi dan balik ke KL dalam jam 930mlm...actually nak pergi lambat sikit...tapi takde flight tgh hari...so yang masih ada kekosongan adalah sebelah pagi...

Promosi ni kitarang lakukan kat Danga Bay dalam jam 440ptg......

Bob (Skuad Era Selatan) telah ambil Adi kat Senai...di sebabkan masih awal sangat maka Bob cadangkan makan kat Plaza Angsana, di mana kat sana ada seorang pendengar ERA yang sangat setia menjalankan perniagaan makanan gerai seperti Laksa Johor dan juga mee rebus..


Pic: Terima kasih Kak Shila yang sediakan makanan ni...Alhamdulillah!!

Pemilik gerai ni adalah Kak Shila...terletak kat Plaza Angsana, rupanya si Bob ni dah bangi tahu kat Kak Shila yang Adi nak datang....Bila sampai jer kat gerai dia...semua dah tersedia...hahaha...siap ada alas meja istimewa...hahaha...segan lak Adi....Makanan yang di sediakan pun banyak giler...boleh cukup utk 6 orang..tapi yang nak makan cuma Adi dan Bob saja..alahai...terpaksala ajak Kak Shila dan juga As ( Skuad Era JB) join kitarang...
Kalau nak tahu masa Mawi kawin kat Kulai dulu..Kak Shila ni la yang buat kateringnya.


Pic: Laksa Johor yang pekat!!!Best!!

Pic: My Favorite!!! Mee Bandung!!

Lepak lama jugak la kat Gerai Kak Shila ni...adala dalam satu jam setengah kat sini....hahaha..makan sampai kembung...terima kasih la kat Kak Shila yang sudi bagi Adi dan Skuad Era makan......free lak tu....hehehe..

Lepas makan Adi ajak Bob dan As pergi jalan jalan kat Danga Mall....takde benda la sangat...memandangkan ada 2 jam lagi sebelum buat promosi Mr Potato..so kitarang pergi urut kaki....hahaha....refleksologi...Adi kerap juga pergi urut kaki ni..kalau kaki sakit pasal badminton atau futsal...kenalah juga betulkan kaki yang dah kondem tu...so memang takde masalah la...hahaha

Tetapi si Bob dan As ni tak pernah urut kaki...jadi bila time tukang urut tu sentuh tapak kaki...diarang dah mengekek!! Ketawa tak tahan.....hahaha...geli katanya...habis meronta ronta..kesian si tukang urut tu....sampai kena marah dengan tukang urut tu ..dalam bahasa Thai...hahaha...kitarang pun tak faham...tapi kitarang ketawa jer....untuk mengelakkan geli..si Bob telah purak purak membaca suratkhabar..manakala si As pulak terpaksa tekap muka kat bantal untuk menahan geli...hahaha...poyo giler.....Adi lak...tukang gelakkan diarang la....sampai krem perut sebab ketawa....


Pic: Muka Bob menahan geli...hahaha...tak boleh blah!!!!


Pic: Bersama Bob dan As ( Skuad Era JB)

Lepas jer habis buat promosi ....Adi belanja Skuad serta beberapa pendengar ERa kitarang "medang"...atau minum petang kat Singgah Selalu kat depan tempat kitarang buat promosi...Alhamdulillah ramai yang datang ke acara promosi ini..terima kasih orang JB...and terima kasih jugak kat Bob dan As yang sama sama bekerja hari tu...yeah!!!..Jumpa lak kat Penang nanti pada 27 Feb ini....:)

Pic: Minum petang dengan pendengar pendengar ERA!!Yeah!!


5 comments:

edzlin007 said...

haaa penang...harap2 dapatlah saya tengok korang. lawak baca part urut kaki tu

nani said...

wahhhh....sedap giler makanan kat johor nie....gemok la abg adi lepas nie....kihkihkih

Anonymous said...

gtyeifhfy [url=http://ricostrong.net]Rico The Destroyer[/url]

Anonymous said...

jyzsnkdvl http://www.free-mass-traffic.net/free-mass-traffic/free-mass-traffic-review Free Mass Traffic

Anonymous said...

Hey i just came here to let you know about a service i offer. I offer cheap backlinks that can help you website rank significantly better on Google. Traffic is everything and to get decent traffic you need to rank well in the search engines. My service can help provide that, check out my site http://hellomotow.net/backlinks