Thursday, June 19, 2008

Ouchh sakit!!

Rabu 18 Jun 2008

Dah lama rasanya tak cedera terus di sebabkan main bola..dulu kalau main bola padang memang tak heran kalau luka luka atau terkoyak kulit. Hari ni Adi dan team Futsal Era telah menentang team PWTC yang berlangsung di HTO De Futsal Subang USJ. Hallamak...tengah adi lari kencang sekali tersangkut kaki ..terus melayang ke atas jaring tepi dan badan adi tergeser dengan jaring tu dan lepas jatuh ke lantai lak..kebetulan ada penonton yang berada di tepi padang...kepala Adi lak kena lutut penonton tu...wallaweii...hilang ingatan jugalah dalam beberapa saat...sampai terbaring diam..hahaha

Pic: ouuichhh!!!..sakit oooo!!


Lepas tu bukan Adi keluar padang..Adi teruskan main sebab tak rasa sakit sangat.tetapi rupanya bila dah keluar padang barulah tahu pedih dan sakitnya..alamak darah keluar lah kat siku...mak aiii..besarnya luka...adoii..dah lama tak luka cam ni..Pastu cari antibakteria , sapukan kat luka tu..pedihnya takyah citer lah yer..huhuhu..


lepas balut ..sambung balik lawan..hahaha...nasib baikla ERa FC menang dengan 18-15 dan Adi menjaringkan 5 gol malam itu..yeahhh..berbaloi la dengan luka yang kena ni..hahaha...rupanya bila dah balik rumah ..badan Adi pun calar balar rupanya...aiyooo...bila nak mandi..hahaha...azabnya takleh citer la....angkat jer la tangan tinggi tinggi...hahaha....moral of the story..jangan melayangkan badan anda ke jaring padang kalau anda bermain futsal..kalau tak..inilah akibatnya...Adussss!!! mau sebulan nak baik ni...!!!

10 comments:

edzlin007 said...

kesiannya adiii.... wah, tak sangka jaring tu merbahaya ek.

adi, jaga diri elok2. jgn makan makanan yg sebabkan gatal2. nanti lambat baik.

take care...muaahhh

akugafi said...

Fuiyoo.. good thing takdak tulang yg patah mematah.. oh well, nanti baik la tuh..

Aziya said...

Get well soon... ambil Franch Oil :)

Nana CS said...

adi... kesian nye..
g sapu ubat kuning... jgn kopek2, nnt bekas luka tu tanggal sendiri..

xde la berparut nnt...

take care ya!

ADIFASHLA said...

alamak itulah asal, Adi tak letak apa-apa pun..now dah kering dah..tinggal bekas luka ni nak tanggal la..memang Adi tak sentuh pun..dah la nampak macam sticker kat elbow ni...hahahaha..esok dah kena mainbalik..huhuhu..harap esok ok lah..

Nana CS said...

semlm main, bengkak balik?
la...nape la x rest je...

suh kieran je main..huhu..

ADIFASHLA said...

Hahaha..kiran pun bengkak sekali...terseliuh kaki dia..tapi dia takpela..balik umah ada org urutkan..huhuhuhu..Ad just tonyoh ais jer la..huhuuhu

Nana CS said...

haha..comel...!

apa lagik adi.. hunting hunting la carik tukang urut!

Huhu...

p/s: sambil main futsal, hunting la sekali..

aryllia said...

halahai...sian dia...x per kan kena bukan selalu...lps nie hati2 ek..

ADIFASHLA said...

hehehe..biasa la ..budak laki kalau main bola kenalah ganas..hahaha..now dah tak berani main dekat dekat jaring..tobattt!!