Wednesday, July 23, 2008

AWAS!!!!! KENA KANTOI di mana -mana

Yup..sejak minggu lepas, KENA KANTOI dan berada di mana-mana, jadi awas lah kepada anda semua..hehehe...bila nampak muka terpampang kat billboard atau belakang bas ni ...rasa cam poyo pun ada jugak..rasa bangga pun ada jugak la..hehhee..tapi misi utama adalah untuk mengantoikan org ramai ni..bukan kerja yang mudah...hmmm..harap-harap semua terhibur setakat ni dengan segmen Kena Kanoti yang kami tampilkan..Yearghhh!!! Kalau ada idea nak kantoikan org boleh la jugak..di alu alukan..hehehehe...

Pic: Kena Kantoi dekat Wangsa Maju - thanks kat Zareena yg ambil gambar ni..huhuhu


Pic: Billboard kat Bandar Kinrara.
Pic: Poster rasmi KENA KANTOI

5 comments:

faRah said...

nice billboard...sae2 kite nantikn kmunculan d kaca tv...wah da tak sbr sudah...

edzlin007 said...

wah cun billboard tu! semoga kena kantoi lepas ni lebih gempak

** SaLLy ** said...

kantoi2 me plss..hahhaahahhaa...
bilaa la adi ni nak kena kantoi plakkk....huhuhuhuhu..

ADIFASHLA said...

aik..tokey takleh la kena kantoi..hehehe

Shukri said...

adi,

ko try kantoi budak2 cosmopoint jalan raja laut..

compom best punya!!

kalu ko nak aku ada idea bernas..
ahahahah...