Saturday, July 26, 2008

Pengambaran Iklan "Aku MAhu Hidup Percuma Di ERA"

SELASA 22 JULAI 2008

Pic: Camera ready?!! Action!!!

Hari ini Adi ada pengeambaran untuk iklan "Aku ingin hidup percuma di ERA" . Iklan ni memerlukan Adi dan krew pagi untuk menari sambil menyanyi..yup..ala - ala macam filem muzikal la..hehehe..terasa cam artis bollywood pun ada juga..hahaha..

Pic; Pagi@Era serba Hijau!

"Aku Ingin Hidup Percuma di ERA " adalah peraduan baru di ERA hanya bermula minggu ini (mulai 28 Julai ) selama satu bulan sahaja.. jadi korang kena lah daftar . dengan menggunakan SMS.

Taip PERCUMANAMA ANDANo IC dan hantar ke 32555.

Nanti Era akan call dan korang kena jawab soalan senang untuk menang RM200. .Pemenang utama akan menang hadiah bernilai RM60 000..untuk menyara anda dalam satu tahun..wow!!!


Pic: Lokasi pengambaran

Rakaman di buat di The Curve Damansara. Masa nak buat rakamana ni , hujan turun pulak dengan lebatnya..aduhai..terpaksa tunggu hujan berhenti dan krew terpaksa membuang dan mengelap lantai untuk di keringkan kalau tak nanti tergolak kami semua , sebab kami kena menari..hahaha

Pic: Pagi@Era menari untuk anda..yearghhh!!

Sebetulnya hari Isnin semalamnya kami dah berlatih dah dekat Sri Hartamas. ambik masa beberapa jam juga la, sebab Adi memang lama tak menari..Kiran lak tak pernah manari..Nana..jgn citer la..dia kaki joget lambak..hahaha..takde hal la..menggelupur jugak la kitarang nak menari..sampai terpaksa tukar step..huhuh..sebab step tu kekadang ada yg susah..

rakaman kat The Curve ni ambil masa 4 jam juga, tak la lama sangat tapi ok la.Nasib baik dah reahersal semalam, so takde la kelam kabut hari ini. InsyaAllah iklan ni akan keudara tak lama lagi..


Pic: Zul Mohariz (komposer) pun dtg tengok kami..kebetulan..




7 comments:

faRah said...

ade gaya r abg adi jadi director..
hehehe..wow tak sbr nk tgk iklan.. ri tu farah kne kutuk x taw menari kan hah nie nk tgk abg kieran kite menari cmner r pulak....

** SaLLy ** said...

wahahaha..goyang jangan tak goyangg...ewahhhh..cak pong cak pong!! :P napa tak panggil kiteorg join skali..td i n buronan kintel dh test vokal n kelas tarian kt ampang park tau.hahahhaa..

edzlin007 said...

wah, tak sabar nak tgk iklan ni. nak tgk kieran, nana, adi menari. hehehe

miszrLina said...

hik hik..
cute je Adi menari... ;)

*nota tgn : tumpang lalu yer..

efa said...

ohh..hartamas bess la mkn kat citu ade laksa johor..

efa said...

mcm mne nak edit picx xpndaila

Mohariz Yaakup said...

Gambar aku pun ada...