Thursday, April 14, 2011

Kemunculan di Akademi Fantasia 9



Pic**: Bersama Amir dan Nera AF9

Isnin 11 April 2011

Malam ni Adi membuat kemunculan dalam AF9. Selepas kerja Adi terus bergegas ke Jusco AEON AU2 Setiawangsa di mana lokasi AF9 sedang membuat rakaman. Terpaksalah meredah kesesakan lalulintas time time orang balik kerja. Nasib baik Adi sampai ke loksai tepat pada masanya
.
Pic: Komputer yang menjaga segala maklumat utk AF9

Ini adalah pertama kali sejak AF1 dulu Adi di jemput untuk buat kemunculan di AF....:)
Tugas Adi ialah untuk membantu Amir dan juga Nera , 2 pelajar yang agak gugup ketika membuat persembahan masa konsert pertama minggu lau...so tugas Adi dan juga Reza ialah untuk membantu mereka menghilangkan rasa gugup.
Rasa gugup ini memang ada setiap masa, bergantung bagaimana untuk kita menanganinya, dan mengawal perasaan gugup tersebut.!

Pic: Akademi..

Adi dan Reza membawa Amir dan Nera pergi kat satu tempat kat dalam pusat membeli belah Jusco tersebut dan membuat persembahan "jalanan" atau "basking" ...tapi takde la sampai nak kutip duit! hehehe....

Pic: Permandangan akademi dari atas bilik kawalan...

Seronok jugak dapat berkunjung ke Af9 , walaupun suasana akademinya jauh berlainan ketika Adi berada di AF1 dulu...rasanya kalau berada dalam AF9 ni takdelah seboring masa kat Af1 dulu yang memang betul betul terkurung....yeahh....seksa mental ooo...hehehe..apa apa pun goodluck kat semua peserta Af9 ni....:)


** Gambar daripada www.akademifantasia.com.my







6 comments:

nyonyacyber said...

akademi kali nih dia org wat apa pun semua org luar nampak.. sian kan! heheh tp cam Adi cakap laa.. tak der la boring terkurung cam AF1 dulu kan..

edzlin007 said...

jujurnya saya lebih suka cara AF1. tp betullah org tinggal dalamnya boring aja.

seronok tgk abg adi dan abg reza masuk rumah AF9

The Sharkox said...

adi, mana nak dapat lagu parody BABY jastin bibit tu eh? lawaklah engko ngn reza

puteraduyong said...

mengaimbau kenangan ke adi..?

ADIFASHLA said...

Hi Sharkox...err..atas dasar copyright..lagu tu tak dapat nak disalin la..sorry yek...kitarang suka suka jer..:)

ADIFASHLA said...

Hi Puteraduyong...hmmm takde lah mengimbau kenangan sangat...unless pergi balik ke akademi yang asal..kat sebuah banglo kat Mines Wonderland...hehehehe