Monday, May 30, 2011

Tako Tao.....


Korang pernah makan Tako Tao ni tak?....perghh Adi kalau pergi Jusco Midvalley mesti beli "Tako Tao" ni....intinya ialah baby octopus . Sedap weii...

Selalunya Adi akan beli paling kurang pun 2 kotak..haha..satu kotak isinya ada 3 biji jer....tapi kalau makan 3 biji selalunya tak puas..hehehe..for me..selalunya end up dengan 3 kotak...hahaha....jangan mare....




Rasanya mcam mana yer?....hmmmm....hmmmm...hmmmmmm....arrrghhh kena pergi midvalley kejap lagi...nak beli....hahaha.....

5 comments:

PINATBATE said...

selalu beli kat Jusco Cheras Selatan..isi udang pun sedap,kalau minta isi octopus dia letak ciputt jer.. ;)

nyonyacyber said...

nih bukan yg kat jusco setiawangsa pun ada kan..

cik ayin said...

wah..sedap :P

ADIFASHLA said...

Cik Pinatbate...kalau dia letak sikit baby octopus tu...jeling sikit katt org yang buat tu...mesti dia tambah banyak punya...hahahha..

ADIFASHLA said...

Kak Nya..ni yang kat Jusco Midvalley..kalau ramai orang memang lama la dok menunggu...hahaha...esok nak beli lagi la....hehehehe

Yup Ayin..memang sedap....cubalah!