Wednesday, March 18, 2009

Sehari di hari jadi


My new netbook..hadiah untuk diri sendirik...hahaha...senang nak bawak kehulu kehilir..

Ramai yang nak tahu apa Adi buat sepanjang hari jadi semalam..hahaha..ada yang tanya buat makan makan kat mana?..parti kat mana?..lepak mana?..haha...selepas kerja semalam Adi jalan jalan kejap ke Midvalley , ingat nak beli barang...tapi barang tu takde lagi..so balik dengan hampa..balik rumah kodek kodek Netbook Adi yang baru beli..terus main games kejap...

Nougat yang sedap giler...

Ada kawan adi bagi nougat ni sebagai hadiah..dia bagi satu beg kecil la..ada dalam beberapa bar nougat ni.....nougat yang berupa susu pejal dan dalamnya ada kekacang...agak liat tapi rasanya lebih sedap dari coklat yang biasa..dan agak mahal sikit la..sesiapa pergi Turki atau Iran, jgn lupa beli nougat ni yer..sebab kat sana banyak dan murah...kat Australia pun ada jugak..ada kawan ofis adi belikan Adi nougat masa dia pergi Spain..sedap giler...dari situlah adi jadi giler dengan nougat ni...so petang lepak la kat rumah dan tido...hahaha,,Malam ni ada Parti kat USJ...hehehe


Eman tgh menahan kesakitan..tapi boleh tersenyum jugak..sian dia

Haaa..inilah parti harijadi Adi..iaitu bermain futsal dengan member Era dan juga pendengar Era yang biasa datang ke lokasi lintasan skuad Era Avanza..yup..seronok dan semangatnya untuk bermain..tengah kitarang main... sekali seorang member kitarang iaitu Eiman terjelepuk kat tengah padang la...alamak...naper lak ni..dah semua kerumun dia...hmmm rupanya kecederaan yang pernah Adi alami beberapa tahun lepas kena kat Si Eiman ni...lutut dia terkeluar dari soket dia...adusss sakit lah...terdiam si Eiman ni menahan sakit ..tapi tengok muka tahu dah dia dalam sakit teramat sangat ...dah kenalah usung dia keluar...uikss..dulu lutut adi kena cam ni jugak masa berlatih bola...sekali lutut Adi "meletup" dan terus karier bola pun berakhir..sedih tau...

Pic: Bersama pendengar ERA yang turut serta main Futsal dengan Adi.

main futsal sampai pukul 1130 malam 2 jam jugak la..dan balik ke rumah....mandi mandi dan siap sedia untuk tengok games Piala FA England Arsenal Vs Hull City..itulah citer seharian Adi masa hari jadi semalam, actually Adi tak suka sangat sambut harijadi ni..yang penting mak Adi ucap hari jadi kat Adi dah cukup dah...hehehe...dapat sms subuh semalam dari mak Adi..

"Bangun2! mak dah ada baby besar, subuh lagi dah buang air, ha ha ha . Selamat hari Jadi yang ke.....semoga jadi anak yang soleh dan anak yang cemerlang dan di berikan kekuatan dan rezeki yang banyak, AMIN! "


Senyum dan seronok dapat SMS dari mak!! terus Adi balas SMS mak Adi ...

"Abang sayang mak dengan bapak!!!!"

perasan tak..mak Adi tak tulis umur pun Adi dalam SMS dia.....hahaha...naper yek?...apa apa pun terima kasih kepada yang hantar ucapan dan hadiah dan terima kasih juga sebab mengingati Adi selalu.......terima kasih kawan kawan!!

7 comments:

aMir RaYYaN said...

salam..ai abg adi..happy belated birthday...mg abg terus bjaya dlm karier abg insyaALLAH..wan doakan sgala pa yg diimpikan oleh abg tercapai...to abg adie may ALLAh bless u always..keep it up ur gud work k...wan akan terus support abg insyaALLAH...

Czuka said...

Hye Adi... Happy Belated Birthday..
Semoga Allah sentiasa memberkati hidup Adi. USIA itu hanya angka sahaja. Yang penting adalah cara kita memenuhi setiap detik hayat kita.
Semoga amalan dan kerja yang kita lakukan dengan penuh keikhlasan akan mendapat kerahmatan dari Nya.

Ajami Hashim said...

hepi besdei bro! ;-)

cekkeya said...

kewl la mak adi...ahaaha siyes kewl... ;) apa2pun, umur tak penting, tp umur kenela selaras ngn amalan2 kita, sepanjang kita hidup kat dunia nih, ehehhe moga kita sama2 dirahmati-Nya...

especially utk adi,

Happy Belated Besday!

Fizah said...

fizah pun dah penah makan nougat tu, mmg leka klau makan nougat tu.. sedap gila.. Wish u all the best..! Cepat temu jodoh ya!

edzlin007 said...

hahaha sempoi la sms mak abg adi ni. hmm, nape ye...sbb usia bertambah kut.hehe.

hmm, saya ngeri sket dgn lutut cedera ni. moga eiman tu cpt baik la ya

faRah said...

abg adi,happy belated bday yg ke?? tak taw....wish u all the best.. semoga terus d mrhkan rezeki, dpnjgkn umr n cpt dtemukn jodoh...
farah pon pnh mkn nougat tu mmg best sgt...