Monday, March 30, 2009

Habisla baju kuuuuuu...kisah di hujung minggu


Pic: Habis la baju ku!!!

2 minggu lepas, masa Adi kat rumah hujung minggu, macam biasala , kemas rumah dan basuh baju la...masa nak basuh baju tu.....tgh asing asingkan baju dan seluar...tetiba telefon berbunyi...apa lagi berlari la ambik telefon dalam bilik...sambil bercakap cakap dalam telefon tu..Adi pun masukkan lah baju dalam mesin basuh ni...huk huk..sambil borak excited giler la..sebab dapat job...terus Adi masukkan "sabun basuh" ke dalam mesin basuh sekali....sekali baru Adi perasan..."Sabun basuh" yang Adi bubuh tu rupanya adalah cacair cuci pinggan mangkuk yang ada kat sebelah cecair sabun basuh ....

Alahai..macam manalah boleh tak fikir..hahaha..last last Adi gelak sensorang ...nyanyuk duhh!!!! Punya lah banyak Adi tuang sebab seronok bercakap dalam telefon..sampai sabun basuh dengan pencuci pinggan mangkuk pun takleh beza...hahahaha....

Well kalau ada orang tanya serbuk pencuci apa yang harum seperti lemon ni?....pasti Adi akan jawab...."Pakai jer pencuci pinggan mangkuk cap #$^#%^&*...pasti harum tanpa berminyak!!!" hahahaaha.....moral kat sini...janganlah membasuh baju sambil menggunakan telefon...huhuhu

Pic: Inilah cecair pencuci pinggan yang "jahat" itu...!!!!


12 comments:

Yaniez said...

huhu...
kelakar la adi ni...
yg peliknya nape dekat sgt pencuci pinggan tu dgn pencuci baju? huhu...
kalau termasuk softener tu tak pe lagi... ekekekeke

NedDy said...

huks huks...ape dah..
haiyak adi, len kali tgk tul2 dulu, nasib baik sabun pencucu pinggan mangkuk, klu clorox tu, habis sume baju color.

shah said...

sapo la yg jahat letak sabun tu kat seblah washing machine tu... ehe

AuRoRa said...

jahat la sgt pencuci pingan tu yerk
wakakaka :P

Bie said...

hai abg Adi

haha... kelakar betol,excited sangat ler bertelepon tak sedar2 pencuci mangkuk pulak! toink.. toink.. toink..

Pencuci terkini hehe

hati2 lain hari Bg Adi.. bye2.

edzlin007 said...

hahahaha lawak la abg adi niii...

ni mesti detergent jenis cecair jg kan, sbb tu leh silap. next time jgn letak sebelah-menyebelah. mujur sabun pinggan, kalo clorox? abis...

faRah said...

aik pelik r first time farah jmpe n dgr sbn bsh pnggn ngn sbn cuci bju dok stmpt...moral of story tmptkn sbn cuci pnggn di singki abg adi...(mmg klakar mesti job gempak tu yeh..jeng jeng jeng..)

|A|z|R|i|N| said...

bukan je masa bwk kete & motor je x bole jwp tepon kan?
masa tgh basuh kain pon x bole..

agak2 bila masa bole buat keje smbil jwp tepon eh?

mm...(di bilek termenung kot..)huhu

visit my blog yah!

ADIFASHLA said...

dah nasib badan..actually botol pencuci baju sangat la besar..berbeza sangat dengan saiz pencuci pinggan mangkuk tu..hehehe...

HaWa said...

Haha.. Adi ni kelakarlah.. Hmm.. Kitorang kat rumah cucia baju ngan pinggan mangkuk pakai sabun sama.. So takde masalah.. (Sabun serbuk sahaja dibenarkan buat macam ni. Itu pun kena bilas banyak kali. Jangan tiru. Ini salah satu cara menjimatkan kos..)

meme_jr said...

lawak tol la abg ni
xbaek slh kn pncuci pggan tu
cmne lak leh duk sblah ngn sbun bju
nsb baek xeffect pape
just haruman je bertukar
huhu...

Anonymous said...

mcm cumshot je adi LOL~