Monday, July 27, 2009

MU VS Malaysia

20 Julai 2009 ISNIN

Berita gembira utk penyokong MU dan betapa bertuahnya mereka apabila MU beraksi buat kedua kali menentang Malaysia gara gara perlawanan menentang Indonesia di batalkan..yup..disebabkan serangan pengganas di sana.


Pic: Lebih kurang 60% stadium di penuhi.

Di sebabkan masa perlawanan pertama hari tu Adi dan rakan ERA yang lain berada di Teluk Intan..so kiranya kali ni memang rahmat la dapat tengok MU...honestly Adi lebih teruja kalau dapat tengok MU menentang pasukan BPL lain yang mungkin boleh di bawa cthnya MU vs Arsenal ker...perghhh..mesti hebatkan....tapi memandangkan Malaysia memberikan tentangan yang hebat kepada MU masa perlawanan pertama...so ..mungkin "sesuatu" akan berlaku malam ini...


Pic: Arghhh macam mana nak tengok bola cam ni?!!Hmmm

Lepas jer On Air Adi terus ke stadium...di sebabkan Astro dan Stadium bersebelahan jer..so adi jalan kaki jer..lebih kurang 10 minit sampai dah...lalu jalan belakang la...dalam Teknologi park...

Adi dapat tiket VIP, so memang betul betul kat barisan depan la..tapi masalahnya bila duduk kat barisan depan..kita takkan dapat pemandangan yang menarik...yup!!!! Tengok jer la gambar kat atas...hmmm...apa yang nak di tengok kalau gayanya macam ni...semua dok tayang b#^&$t...hahaha


Pic: Abg Hasbullah Awang!!

jadi untuk memuaskan hati..adi pun berganjak la...naik ke atas sikit...untuk memudahkan melihat perlawanan nanti..lagi pun time ni takde la ramai sangat orang! Bila dah agak agak takde orang duduk kat tempat tu Adi pun melabuhkan diri kat satu tempat yang gaak jauh juga la dari tempat asal Adi tadi..ahhh lega...dapat juga tengok dengan jelas!!!

Lepas duduk jer..tretiba dari belakang ada orang panggil nama Adi.....adi pun toleh la...laaa...rupanya abg Hasbullah Awang kat belakang Adi..hehehe...

Adi: Tak bertugas ker bang?!!

Hasbullah Awang: Tak la ..sebab kitarang takde hak untuk buat liputan...so tengok jer la Di!!!..

Arghhh Hasbullah Awang kat belakang....siapa yang minat sukan tapi kalau tak kenal dia..memang tak tahu nak cakap macam mana la...yeah! Respek ooo dengan Otai otai cam Abg Hasbullah Awang ni.....harap harap jap lagi dengar la suara dia mengulas...kot kot la..mana tahu dia tak sengaja ker...huhuhu....banyak juga la kitarang borak borak..malah dia pun tanya pasal ERA kat Adi....hahaha...actually petang tadi adi berjaya on airkan temubual bersama jurulatih Malaysia iaitu Mr K .Rajagopal dan juga penyerang Malaysia , Amri Yahya


Pic: Ferdinand, Nani dan Rooney nak masuk bilik persalinan!

Actually sepanjang perlawanan ini Adi tak menumpukan sangat ....sebab sibuk bertwitter...bagi Live Update kat www.twitter.com/adifashla dan untuk ERA juga...separuh masa perlawanan agak biasa jer..


Tapi bila masuk separuh masa kedua..baru lah perlawanan jadi rancak sikit sebab semua superstar dah masuk..hahaha..barulah namoak MU sepenuhnya dengan serangan bertali arus ...memang malaysia bukan lawan mereka la..tetapi sekurang kurangnya Malaysia tidak melepaskan gol yang banyak..actually pertahanan Malaysia agak bagus juga mengekang kerancakan MU menyerang Malaysia...dan sekali sekala malaysia membuat serangan balas yang mengejut..it just..takde penyudah saja...hmmmm...apa apa pun thanks kat MU yang singgah kat Malaysia buat kali ke 6....Yup...dalam kepala....bila la Arsenal nak turun Malaysia lak....hmmm

2 comments:

edzlin007 said...

best sgt yg first MU vs malaysia tu. sbb mmg tak disangka amri leh bagi 2 gol. yg no 2 cam biasa aja, tp mmg setuju, pertahanan malaysia bertambah baik.

suka dgr suara hasbullah awang.

byenun said...

first game man. u vs malaysia rsenye mu bgi can jer kot kat malaysia...
tpi 2nd game xde pluang bgimu malaysia.. hahaha..
klu arsenal vs mu... confirlah man u mnang... hahaha..

GLORY GLORY MAN UNITED...