Thursday, February 3, 2011

Kamera Lama....


Minggu lepas balik kampung, saja nak jumpa anak buah yang dah nak sebulan juga tak jumpa. Tengah lepak lepak , anak buah Adi yang nama Aulia tu datang dan bawak kamera..ehh..macam kenal jer kamera ni...hahaha...inilah kamera yang Adi gunakan dulu masa buat projek Geografi Setempat ketika tingkatan 3 dulu, dalam tahun 1993...hahaha...klasik ni, main putar putar ....suka dengar bunyi dia bila tombol gulung filemnya digunakan...

kreek...kreek....kreeeeeeeekkkkk...
kreek...kreek....kreeeeeeeekkkkkkkkkkkkkkkkkk...

Hahaha....jenama dia pun tak pernah tengok dah sekarang...sekarang orang dok sibuk ngan Nikon la...Canon la..Olympus la...tapi aku...ada TOMA!!! Kau ada TOMA?!!!!! Hahaha :P

p/s : Ni kalau jual kat Ebay ada ker orang nak beli?.hahaha...




3 comments:

edzlin007 said...

masih berfungsi tak abg adi? kalau still leh guna laku kut jual. ada ramai peminat kamera di luar sana

Rusma Gadis Ungu said...

hai Abg Adi....
huh!old skoolnyekamera tu. Leh wat barangan antikler...lagipun Abg Adi barang lame nih ader sentimental value nyer....dgr jenamanye pun memang Rusma sendiri pun x pernah dengar....hehehe...masih boleh digunakan ker Abg Adi?hm....hm....

ADIFASHLA said...

entah, tak pernag cuba ...ada lagi ker orang jual filem?..hehehe