Sunday, September 30, 2012

Rakaman rancangan "Hello Bro, Tolong Masak"

Dina dan Zahid tgh menanti untuk shoot...bosan la tu! hehe

Isnin 25 Jun 2012

Lepas kerja kena duduk opis sebab hari ni ada shooting untuk salah satu episod untuk  rancangan "Hello Bro, Tolong Masak" yang menampilkan Nik Michael dan Zamir dan Fikri dari MasterChef Malaysia 1 menyediakan hidangan-hidangan istimewa di bulan  Ramadan ini 

Budak baik..hehehe aksi  tgh bosan menunggu..

Konsep rancangan ni ialah seolah olah Adi dan Zahid menelefon Nik Micheal dan kawan kawannya untuk tolong masak bagi hidangan berbuka puasa la..lebih kurang macam tu la...sebab tu nama rancangan ni "Hello Bro, Tolong Masak".

Geng lapaq...

Kawan kawan sekepala yg sempoi...sayang dorang!!

Lambat jugak kitaorang nak mula shoot , sebab katanya makanan yang dibuat oleh Nik Micheal dan Fikri tak siap lagi...khabarnya Karl Shafik pun menolong utk menyiapkan juadah utk rakaman rancangan ini ...hehehe..harap harap sedap la hidangan dia tu..hehehe..


Sudah bersedia untuk recording...buat buat lapar..hehe


Dekat nak pukul 10mlm barulah kami mula buat rakaman rancangan ni yang di rakamkan dekat cafe Astro jer...actually mata dah ngantuk giler time ni , sbb berbuka puasa tadi dah kan agak banyak..huarghhh. 

Dalam rancangan ini mereka menyediakan 2 hidangan , satu hidangan utama (mcm dlm gambar di bawah) dan juga manisan puding yag sedap giler!! 

Nasib baikla recording berjaya di buat tak sampai sejam...alhamdulillah...nak balik pun dapat jugak buah tangan daripada pihak produksi....terima kasih. 

So jenguk jenguklah kat Astro Ria menyaksikan rancangan "Hello Bro, Tolong Masak" ni ok..:) 

Antara makanan yg di buat utk rakaman hari ini...tak tahu nama  makanan ni.

Dina, Zahid, Nik  Micheal, Fikri , Ira and me...

hmmm hot tak kita orang?...hehehe...

Cuba cari apa yang tak kena kat sini?...

No comments: