Tuesday, October 27, 2009

Interview Kris Dayanti


Lepas Adi lari untuk Nike..terus bergegas balik ke Astro untuk menemuramah Kris Dayanti bagi ERA TV...hahaha...bayangkan dari UM ke Astro dalam jangka masa 1 jam dengan trafik agak sesak dengan org balik dari kerja....sempat ker?..

Nasib baikla sempat juga..haha..tepek tepek bedak sikit kat muka..dah sedia utk menemubual Kris...wahh..bila tengok soalan soalan yang akan di tanya..takut pulak si KD ni taknak jawab nanti..sebab ada yang terlalu peribadi..jadi korang tengok jer la ERA TV Khamis ni jam 10 malam di Astro RIA ok!!

Pic: Hadiah dari Kris utk Adi

Tapi paling best bila Kris menghadiahkan Adi buku biografi dia "My Life My Secret" dan juga album terbaru KD "Aku Wanita Biasa"..buku tu memang takde kat Malaysia dan kata Kris kat Indonesia cetakannya sudah masuk cetakan yang ke -6...fuuyooo larisnya!!

7 comments:

PINATBATE said...

ermm..
nampak cengkung pulak muka KD lepas bercerai ni..

Rusma Gadis Ungu said...

HAI ABG ADI!!!
Rusma minat lah ngan kak Kris Dayanti ni....cantik dan mempunyai suara yg mantap.Rusma doakan harap2kak KD terus tabah dgn dugaan yg mendatang.....wah!!!!best nyer abg adi dpt hadiah dr kak KD tu....(dlm nada yg jeles)nak jugak.......!!!

Mawar Desa said...

h0h0h..lain muke kak kris..
abg adi moga sukses.slmat hari raya haji..wawawawa

kuizikel said...

adi...................... nak pinjammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm buku2 tu..huhu

suka suara dia, sedap didengar, merdu skali dong!

Edzlin said...

waaa cayala dpt free.

muka abg adi tetap nampak segar walaupun lepas berlari.hehe

ADIFASHLA said...

buku tu sekarang sedang berlegar legar kat Astro ni...tak tahu kat tangan siapa now...semua berpas pas nak baca...chesss

kuizikel said...

adi lepas ni buat kad pinjaman kat buku tu, pastu letak deposit sapa nak pinjam, ala2 kat library dulu..hehehehe.... melepasla nak pinjam camni...