Monday, February 28, 2011

Bertemu Gian Franco Zola...yippi!!!


RABU 23 FEB 2011

Pagi ni sedang sibuk menjaga panel kawalan untuk Riuh Pagi Era yang bersiaran luar (OB) , tiba tiba mata Adi ternampak seorang yang amat dikenali suatu masa dulu di padang bola dalam EPL...hmmm...betul ker ni?...sebab dia kelihatan agak berusia bila bertemu secara live...hehe

Yup bila Adi perhatikan dan melihat kelibatnya..memang sah lah dia adalah Gian Franco Zola!!! Yup bekas pemain dan pengurus pasukan Chelsea...dia memang salah seorang pemain bolasepak yang hebat!!!Lincah dan berkemahiran tinggi. Orangnya tidak lah tinggi sangat malah Adi pun lebih tinggi daripada dia!!..Tiba tiba hatoi teringin bertemu dan bergambar dengan dia...walaupun time ni memang sibuk menjaga panel utk Riuh Pagi Era !!

Dia ada temubual di Hitz.FM , dan berada di sana lebih kurang 15 mnt shj!! Nasib baik masa Zola sampai ke studio lebih kurang nak dekat pukul 9pg dah...jadi adalah masa sedikit untuk nak bergambar dengan dia....


Adi keluar dari studio Era sekejap...(studio Hitz dan Era bersebelahan sahaja)..kat luar studio memang dah ramai "mamat mamat" bola teruja nak jumpa Zola...memang Zola dah nak bertolak balik dah.....apa lagi Adi terus masuk ke dalam studio Hitz dan dapat juga bertegur sapa dengan Zola dan bergambar dengan dia . Adi beruntung sebab Adi dapat bergambar solo dengan Zola...hahaha....jaki jugak la "mamat mamat" bola yang dok melihat Zola ni..

Zola memang seorang yang baik hati dan tak sombong...dia tahu apa yang peminatnya mahu..jadi dia melayan jer..:)...apa apa pun Adi seronok dapat bertemu dengan salah seorang pemain bolasepak terkemuka dunia...:)






3 comments:

cekkeya said...

cekkeya jealous about this photo. hahaahahaa ;)

oh, also dislike. ahaha

pilotHans said...

holy crappp....so 2day zola katne? stay hotel mane? nak pi ni..hahahaha.any details?

ADIFASHLA said...

alamak..tak tahu lak pasal..tu...dengar citer ada seorang lagi superstar EPL akan dtg tak lama lagi...tunggu jer la...