Thursday, September 22, 2011

Petikan Mstar berkenaan Riuh Raya Erathon.


HIBURAN

Rebut Peluang Beraya Dengan Deejay Era

Adi (dua dari kanan) ketika menghadiri program melibatkan penyu pada tahun lalu.

PETALING JAYA: Para pendengar Era FM berpeluang untuk menyambut Hari Raya Aidilfitri bersama-sama penyampai stesen radio tersebut di rumah masing-masing.

Menurut deejay Adifashla, program tersebut dinamakan ‘Riuh Raya ERAthon’ dan peluang tersebut masih dibuka kepada pendengar dengan melayari laman sesawang rasmi ERA iaitu www.era.fm dengan mendaftar pengenalan diri.

“Saya dan deejay Era yang lain akan berkunjung ke 20 buah rumah pada setiap hujung minggu dalam bulan Syawal ini. Program ini berlangsung di seluruh negara.

“Biasanya sebelum ini, pendengar mendapat duit raya setelah menghubungi kami tetapi kali ini kami memilih untuk membuat program berkunjung ke rumah mereka di samping menyampaikan sumbangan Hari Raya kepada mereka,” kata Adi kepada mStar Online.

Jelasnya, program tersebut bukan sahaja mendekatkan lagi hubungan deejay dengan pendengar malah mewujudkan semangat perpaduan antara satu sama lain.

“Jika pendengar ingin menjemput kami ke rumah terbuka masing-masing, sila isi borang di ‘Jemput Kami’ dan jawab soalan-soalan yang diberikan dengan lengkap.

“Bagi mereka yang bertuah, nantikan kehadiran kami dan mereka bakal mendapat buah tangan berupa kuih raya dan duit Hari Raya sebanyak RM300 untuk setiap rumah terpilih,” ujarnya lagi.

Selain Adifashla, ERA turut disertai oleh Aznil, Haniff, Ray, Reza, Dina, Feeya dan Ira.


1 comment:

Sandwich Recipes said...

Interesting post I enjoyed read this.