Tuesday, September 4, 2012

Menonton persembahan Dina Nadzir


JUMAAT 25 MEI 2012

Lepas kerja hari ni terus gerak dari Astro Bukit Jalil menuju ke Kota Damansara utk menyaksikan persembahan showcase Dina Nadzir "Tribute To Men" di mana Dina menyanyikan lagu lagu dari penyanyi lelaki kegemarannya. Acara ini berlangsung di 'Tapis Rouge", Kota Damansara dengan penampilan istimewa kawan kawan Dian iaitu Ferhad, Zahid Baharudin  Azri AF9 dan Sufi Sayuti (sepupu Dina dari Singapura)

Zahid sebagai artis jemputan.

Dina sedang membuat persembahan.
Sebetulnya Dina ada menjemput Adi untuk turut serta sebagai artis jemputan juga, tetapi terpaksa Adi tolak sebab kena outstation . Terima kasih Dina atas jemputan tu...tapi takper, rakan sekerja Adi iaitu Zahid pun  join showcase Dina ni dengan menyanyikan sebuah lagu...yeah! 

Persembahan Dina memang menghiburkan dengan pilihan lagu lagu penyanyi lelaki yang boleh sing a long dengannya. Lebih menarik lagi,  persembahan Dina ni diiringi dengan petikan gitar utama oleh abangnya yang sulung dan gitar bass petikan daripada adik Dina, Fir. 

Selepas persembahan showcase Dina , bersama Nana, Zahid dan Aril.

Dina kata selepas 3 tahun dia menyepikan diri, tahun 2012 ni dia ingin melangkah semula dengan serius sebagai penyanyi pulak! Tapi dia masih lagi penyampai ERA.fm. Good luck Dina....

1 comment:

EnJeru Rashid said...

tahniah kak dina.....u look awesome on the cover.....really admire ur confidecy.....cause i am a big person too.....guluck kak!