Thursday, April 16, 2009

David Archuleta Live di ERA


KHAMIS 9 APRIL 2009

Jadi huru hara petang ini kat studio hari ini sebab David Archuleta- pemenang American Idols 2008 datang berkeunjung ke sini.
Kalau nak tahu.. David telah tersenarai di tangga kedua sebagai Bintang Baru Paling Cemerlang Sepanjang 2008 oleh majalah Forbes.

Adi dan Burn diberikan tanggungjawab untuk menemuramah dia untuk ERA TV dan segmen Petang ERA .
Tahu tak..kami hanya diberikan hanya 20 minit sahaja untuk bersama David Archuleta.

Pic: Adi and Burn what's time now?!!...

David datang agak lewat dari masa yang di janjikan..lama gak kami tunggu..akhirnya dalam 3.35ptg muncul la David dari dalam lif dengan di kawal ketat oleh pak guard..hahaha...terus David di bawa masuk ke dalam studio untuk mengelakkan di kerumuni oleh peminat peminatnnya yang memang ramai la terutama kaum wanita..termasuklah ibu ibu yang nak ambik gambar David bagi anak mereka kot..hahhaa

Pic: Tengokla peminat Archie kat luar studio tu..haha..ramai!!


Masa masuk masuk studio jer..terus David melemparkan senyuman ..dan sangan ceria serta friendly sangat...tapi dia nampak agak "blur" sikit..macam baru bangun tido...terus dia tanya jam pukul berapa?..hahaha..sah sah mamat ni jetlag la..

Pic: Sedang di temuramah!!

Sebelum sampai ke Studio ERA ni..rupanya dia baru pulang dari sebuah sekolah kat PJ yang mana pelajarnya telah mengundi sebanyak 65000 undian untuk membolehkan sekolah mereka di pilih untuk di kunjungi oleh David Archuleta...perghhh giler ahhh!!!!

Archie baru mengeluarkan album pertama yang bertajuk "David Archuleta", album berkenaan sudah terjual lebih daripada 650,000 unit di Amerika Syarikat dan sudah pun layak menerima Anugerah Emas oleh Persatuan Industri Rakaman Amerika (RIAA) mempertaruhkan single pertama Crush, lagu tersebut menjadi popular dan diminati ramai dalam sekelip mata serta melonjakkan lagu tersebut menduduki tangga kedua di belakang lagu Rihanna, DisturbiaBillboard Hot 100.

Archie datang ke Malaysia sebab dia nak buat Showcase kat Sunway Lagoon hari Sabtu ini.(11 April) .Ok kepada peminat peminat David Archuleta...inilah gambar gambar dia yang sempat Adi rakamkan..tak banyak la..sebab Adi tengah bertugas menemuramah dia....hahaha





5 comments:

Edzlin said...

archie mmg cute giler! nyanyi pun best. kalo la saya d situ, saya pun sanggup tunggu luar studio tu

cekkeya said...

mak aihhh....


oh archie! tiba2 teringat plak Nate Archibald dalam Gossip Girl...hahaha

cekkeya said...

mak aihhh....


oh archie! tiba2 teringat plak Nate Archibald dalam Gossip Girl...hahaha

Unknown said...

he is so cute.

Anonymous said...

xde nyamuk pun kat Archuletta tu kan
hahaha