Thursday, April 16, 2009

Pic: Bersama para pelakon dan penerbit "Jangan Tegur"

RABU 8 APRIL 2009

Hari ni lak Adi menerima kunjungan para pelakon "Jangan Tegur"..satu lagi filem seram dari David Teoh...arahan Piere Andre..actually menerusi filem ini lah hubungan antara Penerbit dan pengarah film ini jadi agak "kontroversi" gara gara nak menyiapkan filem ini...menurut David 20% dari pada filem ini yang telah siap terpaksa menjalani pengambaraan semula sebab kualitinya tak memuaskan..oleh itu banyak kos terpaksa di gunakan..dan menyebabkan perasaan "kurang gembira" antara pihak penerbit dan pengarah filem ini..Malah masa interview ni cuma Ellie Suriati , Nadia Mustafa dan David Teo Sahaja yang datang....Piere takde la...bila Adi tanya pasal hubungan David ngan Piere dah ok belum..David mengakui ianya belum pulih..tapi dia kata sentiasa bersikap terbuka dan bersedia menerima Piere..dia juga mengangap benda ni sama seperti masalah antara "anak dan bapa"...macam mana tu?..kita tunggu la yer...


1 comment:

edzlin007 said...

harap2 nya hubungan drg ok. industri di malaysia ni kecik je.

hmm, suka dgr mr david cakap. selalu saya tersenyum bila dgr.