Friday, August 29, 2008

Selamat Pengantin Baru Aimee

28 Ogos 2008 Khamis
Pic: Azril dan Aimee

Yer, penyampai Era iaitu Aimee telah selamat melangsungkan majlis perkawinan bersama suaminya tercinta, Azril. Majlis berlangsung dirumah Aimee, Adi baru tahu rupanya Aimee ni anak yatim, jadi malam pernikahannya ni telah di sempurnakan oleh adiknya sendiri. Jarang dapat tengok adik nikahkan kakak. Yup!

Adi sampai dalam pukul 830malam. yes malam Jumaat majlis ni diadakan, katanya nak ambil berkat malam jumaat selain itu , buat majlis tahlil dan juga tarikh tu sendiri yg unik iaitu 20.08.2008. Menarik juga yer.

Walaupun majlis nya sederhana, tetapi ramai yang datang, Penyampai Era yang dtg majlis ni ialah Adi, Pak Tam , Linda Onn, dan juga Ray, tak tahu la kalau penyampai yang lain dtg kemudian. Sebab adi kat rumah Aimee pun tak lama. Lepas tu lepak ngan Ray kat Petronas sebelah rumah Aimee dan borak sampai pukul 1130mlm..hahaha...terus Adi balik ke Tg karang!! Selamat Pengantin Baru kat Aimee, semoa berbahagia ke anak cucu!!


Pic: Pengantin baru dengan Penyampai Era FM yang lain.

8 comments:

nor said...

salam..
turn Adi bile plak?
amik date thn depan la..
20.09.2009.. cntik date tu..

ADIFASHLA said...

Ha ah yer, calonnya pun takde lagi..takkan nak kawin ngan anak kucing?..huhuhu

Shukri said...

kem salam kat nana...
ahahaha...

nyonyacyber said...

ala adi.. calon boleh dicari.. ekekek sesuai ngan tak jer kan...

nor said...

masa kakak fizah nikah, abg fizah yg wali kan akak.. sbb kita org dah takde parent. sama kes mcm aimi, adik jd wali kakak..

a part timer photographer,bussiness, a full time worker,humanities said...

adi nk kawen dgn ank kucing? he he..i ade 2 ekor..nk x? ha ha ha..gurau2 ramadhan ye...

a part timer photographer,bussiness, a full time worker,humanities said...

adi nk kawen dgn ank kucing? he he..i ade 2 ekor..nk x? ha ha ha..gurau2 ramadhan ye...

a part timer photographer,bussiness, a full time worker,humanities said...

adi nk kawen dgn ank kucing? he he..i ade 2 ekor..nk x? ha ha ha..gurau2 ramadhan ye...