Sunday, November 6, 2011

Bertemu Ben Spies dan Karnival Petronas Motorsports


Pic: Ben Spies tiba!

SELASA 18 OKT 2011

Hari ni Adi ke KLCC untuk lepak kat Karnival Petronas Motorsports . Memandangkan hari ni hari bekerja , memang tak ramai sgt orang. Adi just lepak kat gerai Petronas Motorsports sambil layan permainan games mereka sediakan tu.

Kat Karnival ni juga ada jualan motorsikal Yamaha dan juga produk Petronas dan juga cenderahati bagi pasukan MotoGP Yamaha Petronas dan Pasukan Petronas Motorsports.


Rabu 19 OKT 2011

Adi berpeluang bertemu dengan Ben Spies yang datang kestudio Hitz.FM untuk di temuramah....Ben Spies ni kira belum meletup sgt kat MotoGP...tapi dia ni dah kira legend la kat peringkat Superbike Dunia. Sebab dia pernah menjadi juara dunia beberapa kali!!! Cuma kat MotoGP ni dia kena lebih agresif untuk menang seperti di SBK dulu!!

Pic: Adi dan Ben Spies


Pic: Motorsikal Yamaha M1


Pic: Motorsikal Milik Jorge Lorenzo yg sama juga digunakan oleh Ben Spies


Pic: Motorsikal Milik Jorge Lorenzo yg sama juga digunakan oleh Ben Spies


Pic: Permainan games motorsikal yang disediakan


Pada masa yang sama juga Adi dapat bertemu dengan 2 pelumba wildcard yang akan membawa cabaran Malaysia dalam MotoGP dalam ketegori Moto2 ...iaitu Zamri Baba dan pelumba muda Hafizh Syahrin yang baru berusia 17thn. 2 hari lepa Adi sempat menyaksikan mereka berlumba untuk perlumbaan peringkat Asia di China.(tgok kat tv jer) ....Zamri Bab dapat no.3 manakala Hafizh dapat no5...not bad!!!

Pic: Me with Zamri Baba and Hafizh Syahrin


Pic: Motorsikal yang digunakan oleh Zamri Baba dan juga Hafizh 600cc


Pic: Yamaha R6

Walaupun Adi takde motorbike lagi, tapi impian untuk memilikinya satu hari nanti tetap membara..insyaAllah..terima kasih kepada Petronas Motorsports yang menjemput Adi utk sama sama memeriahkan Petronas Motorsport Carnival .


No comments: