Monday, September 15, 2008

16 SEPT


Ada sesuatu yang akan berlaku di ERA FM esok (16 SEPT)...hmmm..kenapalah ini terjadi...hmmm...dengar lah sendiri esok ok..ERA!

5 comments:

my name is KARL said...

hahaha

apakah pula yg akan berlaku??

adakah benar kieran akan meninggalkan era..

oh tidak!!!

karl nk kak nana, adi & bro.kieran trus menceriakan pg2 ku!

Enche' Adykasyah said...

Pak Nil jadi deejay pagi ni.. Ok memang ok tapi bila dah biasa dengan team korang (K-NA) jadi macam janggal la pulak..

faRah said...

abg adi knpa ade rombakan bsr bsran yerk??hmm kene biase kan lah nmpnknye pas nie..slalu dgr krew pg kt era ni dah paknil pulak

nor said...

dah terbiasa dgr korang pepagi, bile dgr suara pak nil jd lain, pe pun pak nil ok gak..
cian pak nil x pdt kwb teka-teki..

ADIFASHLA said...

Jangan risau, cuma hari ni saja jadual berubah, tapi Adi memang tak tahu apa motifnya management buat cam ni ?..bukan kat Era jer tau..Radio lain pun buat cam ni jugak..tunggang langgan penyampai diarang..