Thursday, September 25, 2008

Sentuhan Murni @Era bersama Planta

SELASA 23 SEPT 2008

Pic: Kami dah bersiap sedia nak hantar kuih raya!!!!

Hari ni Adi dan Nana di tugaskan untuk menghantar kuih raya yang telah di minta oleh pendengar Era kepada mereka yang di sayangi..cthnya macam permintaan seorang bapa ni kepada penjaga anak dia....jadi dia telah meminta Era untuk menghantarkan kuih raya sebagai tanda ingatan dan penghargaan.

Nama segmen ini ialah Sentuhan Murni @Era bersama Planta. yeah!!



Video di lokasi...Sedang menantikan hamper tiba..


Pic: Nana dan Adi bersama pemenang 1 di Pandan Jaya

Adi dan Nana menghantar kuih ni pada pukul 11 pagi..Nak di jadikan cerita , apabila kami sampai kat Pandan Jaya untuk menghantar kuih raya yang pertama...rupanya..kuih raya tu tertinggal la pulak kat Astro...Adussss...terpaksa lah Fadd (Ketua Skuad ERA) bergegas balik ke Astro..Jadi Adi dan Nana serta beberapa krew Skuad ERA tunggu jer la kat lokasi..hahaa..setengah jam juga lah kami tunggu...huhuhu...

Pic: Adi dan Nana melopong sebab kitarang tak dapat kuih raya..bagi orang jer..huhuhu


Pic: Gembira sakan dapat kuih raya dan barangan eksklusif ERA.

Fadd sampai jer, terus kitarang bergegas ke rumah yang pertama, lepas tu cepat -cepat kami ke lokasi kedua, sebab dah kesuntukan masa menunggu kuih raya tiba tadi..Lokasi kedua , kami pergi ke Cheras, dekat sebuah IPTS...seorang adik ni , mengirimkan kuih raya untuk kakaknya yang tercinta..hehehe....Kuih raya tu semua di taja oleh Planta..itulah ceritanya..lepas itu Adi dan Nana pun balik ke Astro...habis!!!!

Pic: Petikan Iklan Planta di Harian Metro , Jumaat , 26 Sept 2008

4 comments:

edzlin007 said...

wah kuih raya. apsal abg adi berdiri cam nak nyanyi nasyid je tu.hehe

ADIFASHLA said...

"Sepohon kayu..daunnya rimbun....lebat buahnya serta bunganya..."

Fizah said...

tu lagu mcm dalam kena kantoi.. heheheheh

nurul said...

kuih raya oo kuih raya.. sedapnyaaa