Thursday, September 4, 2008

Rumah Ku Syurga Ku!!

KHAMIS 4 SEPT 2008

Pic: Bila la nak siap rumah ku ni??.....

Hari ni lepas jer on air, takde buat apa-apa, borak-borak jer kat depan studio..lepas tu teringat lak nak tengok rumah Adi yang masih dalam pembinaan . Lama tak jenguk rumah ni, nak gak tahu apa perkembangannya...oklah dah hampir 90% siap..InsyaAllah raya tahun depan beraya kat rumah baru la..kalau siap la..huhu..

Apa yang Adi tengok tinggal nak letak tingkap, daun pintu, pagar dan juga elektrik serta air..sebab jalan semua dah siap. Adi bajet dalam setahun atau 2 tahun lagi siapla sepenuhnya rumah Adi..luar dan dalam. Banyak oo nak pakai duit buat renovation lepas ni. Ikat perut juga lah nak beli dan buat rumah ni...Alhamdulillah now dah ada rumah sendiri...


Masa Adi beli rumah nimemang orang kata tak sangka la, sebab niat Adi cuma nak jalan-jalan tengok tengok kawasan perumahan . Sekali Adi tertarik lak dengan satu kawasan perumahan ni, cantik dan teratur..Kebetulan lak fasa ke2 baru bermula..Adi singgah kat bilik pamerannya ..dan terus tertarik untuk ambik rumah ni.terus booking...hahaha...macam beli baju lak...Adi suka sebab rumah ni besar, aman, jauh dari hiruk pikok KL, senang nak pergi, kawasan nya berpagar dan diawasi oleh pegawai keselamatan. InsyaAllah , sekarang ni tgh kerja keras untuk cari rezeki bagi nak renovate rumah ni lak..berusahalahhhh!!!Kerja! Kerja! Kerja!!!!

11 comments:

edzlin007 said...

salam abg adi. wahhhh....best nya ada umah sendiri. takpe, nanti rennovate pelan2, janji budget tak larikkk!! abg adi, nanti dah tinggal d umah sendiri kongsila pics dengan kitaorg

a part timer photographer,bussiness, a full time worker,humanities said...

ala,dah beli umah ke?? rugi la i..he he..xpe2..nnt kalo nk beli umah lg contact la i...atau sape2 nk wat housing loan,fixed dep,card crdt..he he...~cimb bank gurl~

PINATBATE said...

wow..cantiknya rumah....boleh tau kat mana ni..? kami nak datang berayaaa.....

PINATBATE said...

sapa lah gadis bertuah yang akan duduk jadi suri dalam rumah ini..

ADIFASHLA said...

Huhuhu..raya ni tak leh la..tak siap lagi..tahun depan pun tak sure lagi..InsyaAllah la kalau siap cepat ok la..huhuhu...

nor said...

yeehaaa...
cayok.. cayok.. utk dpt kan rumah impian yek..

sarinawati said...

emm bestnya dah beli umh sendiri... rezeki kan

sarinawati said...

emm bestnya dah beli umh sendiri... rezeki kan

Anonymous said...

adi..kat mana rumah adi yg baru tu..cantik lah cam nk bli kat situ jugak..hehe..

Cyberwira said...

Salam.. kat mana rumah tu? ingat nak beli lah..

www.cyberwira.blogspot.com

ADIFASHLA said...

dekat area Putrajaya..mukim dengkil..huhuhu