Wednesday, September 3, 2008

Hujan di bulan Ramadhan

RABU 3 SEPT 2008

Pic: Hujan turun (pemandangan dari anjung rumah Adi)

Hari ni dah masuk hari ke-2 Adi berpuasa kat KL selepas bercuti..nampaknya awal Ramadhan ni agak sejuk sikit. Ialah sebab hujan , so setelah 2 hari puasa kat KL ni , nampak gayanya Adi tak dapat nak pergi pasar Ramadhan beli juadah, Kat Serdang ni hujan turun agak lebat sebelah petang..hahaha.


Pic: Cantik la pemandangan time hujan ni!!

Hmm semalam buka puasa dalam jam 8mlm jugak la, makan KFC jer..huhuhu..Adi tak cerewet sangat masa berbuka, tapi sahur kena makan banyak sikit la..huhuhu..kalau kat kampung seronok la sebab mak ada, kat KL..huhu..beli lauk awal , lepas tu masukkan dalam rice cooker..huhuhu. So subuh tinggal nak makan jer..huhuhu. Harap-harap esok boleh la pergi pasar ramadhan.

3 comments:

nyonyacyber said...

hujan rahmat tu.. :)

edzlin007 said...

takpe abg adi. lama lagi puasa. nanti dapatla menikmati juadah pasar ramadhan tu.

ct delima said...

hujan adalah rahmat dari Allah..subur tanah keranany.