Monday, October 20, 2008

Bumi Hijau@Era

Isnin 20 Okt 2008

Pic: Amacam?..Ada gaya macam Valentino Rossi tak?


Walaupun hari ni mengantuk tahap gaban sebab baru sampai dari kampung jam 4 pagi tadi.., Adi gagah kan jugak untuk bersama Skuad Era di Shah Alam untuk Bumi Hijau@Era. Dimana apabila lintasan Skuad Era ini memerlukan pendengar Era yang terpantas datang bersama barang-barang yang boleh dikitar semula, seperti suratkhabar lama, botol , tin alamunium dan sebagainya akan memenangi wang tunai RM100. Haa..menarik kan.

Pic: Adi - Ko ni kurus Rizal..tapi berat giler...tulang kau berat apa ker?..
Rizal-Aku tahu ko nak cakap apa..ko nak cakap aku berat dosa la ni?..
Adi: - La la la la laaaa..hehehe.

Dan secara simboliknya kami membawakan beca untuk tujuan simbolik bagi menyelamatkan bumi kita yang semakin dilanda pelbagai bencana terutama sekali adalah pencemaran dan juga pemanasan global.

Pic: Adi- Rizal, apasal diarang tengok kita?
Rizal-Aku rasa diarang tertawan dengan kita la..
Adi- Kita ker atau beca ni?..huhuhu


Walaupun tempat yang kami pilih ni agak tersorok, tetapi ramai juga yang datang ke lintasan Skuad Era ini..Terima kasih. Adi lak teruja apabila nampak beca ini yang diturunkan dari lori..sempoi..haha..Beca ini memang di import dari Melaka...yeah! Original tau! hahaha..actually takde la berat sangat nak bawak beca ni..kalau seorang la..kalai 3 orang atas beca..maunya semput nak mengayuh..sempat lagi berlumba masa naik beca ni..hehehe.



Video: Jangan tiru aksi ini dari pemandu profesional ini..hehehe.


Pic: Spesifikasi beca Team Bumi Hijau @ERA, 600cc, 128Hp , loceng askrim dan mesra alam!!!

InsyaAllah Adi akan turun lagi bersama Skuad Era untuk misi Bumi Hijau@Era ini.Jadi pastikan korang yang nak kejar skuad Era ni bawalah sekali barang yang boleh di kitar semula..mana tahu kalau korang yg terpantas..boleh menang RM100...Jumpa lagi!!!

7 comments:

Shukri said...

aku rasa casey stoner kalah lumba dgn ko adi..
ahahahahha

ADIFASHLA said...

Nahh..bukan jer Casey Stoner jer..Nicky hayden, marco melandri, Lorenzo, dan Shukri sendiri akan ku tapowww!! huhuhu..ada berani?..

faRah said...

ade bakat r abg adi jdik penarik beca.....

edzlin007 said...

abg adi, tmpt lain pun ada beca skali ke? :D sukala idea ni

Fizah said...

abg beca, abg beca di tgh jalan..
sempat gak merempit ya.. hahahhaa

ADIFASHLA said...

Ada..esok Abg Adi akan berada dekat dengan Jalan Belamy, dekat area Istana Negara.

Shukri said...

ceh,setakat adi yg bawa..

10 saat lmbt pun xpe..
ahahaha...