Wednesday, October 8, 2008

RUMAH TERBUKA ERA


ERA Raya bersama SP Setia


Berayalah bersama artis serta penyampai ERA kesayangan anda di Setia Alam sempena promosi ERA Raya bersama SP Setia pada 12 Oktober 2008!

Telefonlah kami dan beritahu apa yang akan anda bawa untuk penyampai ERA ke majlis tersebut dan mengapa. Jawapan yang paling mencuit hati akan memenangi wang tunai berjumlah RM300 dan 4 jemputan VIP ke majlis ini.

Jika tak menang jemputan VIP, tak mengapa. Anda masih boleh datang ke maljis raya ini pada 12 Oktober 2008 bermula jam 11 pagi hingga 4 petang untuk sama-sama meraikan Hari Raya. Hadiah berjumlah RM2,000 menanti anda serta hidangan yang sedap - sedap! Artis-artis seperti Adam, Jaclyn Victor dan Zahid bakal menghiburkan anda di sana!

SP Setia dan ERA mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua pendengar!


**Petikan dari laman Web ERA**

*Dengan ini ,Adi jemput semua pembaca -pembaca blog Adi untuk datang beramai -ramai ok.

Macam mana nak pergi...senang jer..ambik highway NKVE menghala ke Klang. ..sampai kat exit Setia Alam...naik kat situ, bayar tol dan terus sikit..lepas tu korang akan nampak satu bangunan kaca yang besar sebelah kiri korang...ok..kat situ la tempat nya...dan yang dari Klang sendiri atau Shaha Alam...terus pergi ke Jalan Klang -Meru..dan cari signboard ke Setia Alam...senang jer...

Penyampai Era dan artis hanya akan berada di sana dari jam 12 sampai 2ptg sahaja..Jadi dtg awal la kalau boleh yer!! Jumpa kat sana!!

10 comments:

Fizah said...

La.. kejap jer DJ era ada kat sana, 2 jam jer.. Eh, nnt adi pkai baju warna apa? Boleh pembaca blog Adi sedondon sekali dgn Adi.. :)

faRah said...

hurmm..btol kate fizah nie bley pakat2 pkai kaler same bru r abg adi sng nk taw which one pmbace blog abg adi kan??

Fizah said...

Wah, apa penyokong nampak.. Best lah korang ni. Sporting.
So, Adi advise lah kitaorg nnt Adi pakai baju warna apa k.

faRah said...

hehehe..mesti r support idea awk tu fizah...request nk kaler itam okay tak??okay ler...pnjm ayt abg ray...hehehe..

Fizah said...

fizah x kisah.. apa-apa kaler pun ok jerk.. apa kata kite tanya Adi plak..

ADIFASHLA said...

Haha, Adi ada kaler Oren, Kelabu dan juga bbiru gelap...Kalau Adi..Adi mungkin pakai yg kaler kelabu kot...huhuhu

Fizah said...

kaler kelabu?...
jap ek pk, dalam almari ada kaler kelabu tak..

faRah said...

kelabu??mane r nak cari baju kelabu...payah tu abg adi...

ADIFASHLA said...

hehehe..takper..pakai la warna Hijau..warna Era..hehehe

edzlin007 said...

ala...sayang nya tak dpt pegi. dah dkt sgt dah tu, tp saya ada research esk. huhuhu...abg adi, nanti update tau...story mory k