Sunday, September 19, 2010

Beraya rumah Mak Long

Pic: Mak Long malu nak ambik gambar!!

Sabtu 18 Sept 2010 Hari ni Adi ada kat kampung , sambung beraya ..hari raya ke-9! Hehehe...so antara rumah rumah kawan dan juga sedara yang Adi pergi..Adi berkesempatan juga untuk pergi ke rumah MAK LONG...haha...bukan mak long Adi, tetapi gelarang untuk salah seorang pendengar ERA yang paling setia .....(walaupun dia dengar radio lain gak)... Ini kali ke-3 jugak Adi beraya kat rumah dia sejak menyertai ERA! Haha...dan kebetulan jugak sia berasal dari Tg Karang!! ( Tanah tumpah darah ku) hehe...rumah dia dengan rumah Adi cuma 2km sahaja...so hari tu , Adi just naik kapcai jer pergi rumah dia! hahaha... Sebelum ni Mak Long dah jemput dah datang rumah dia beraya..tapi sebabkan Adi sibuk, maka terpaksalah di tunda sehingga hari ini...itu pun dah lewat petang jugak...so takleh lama lama sangat sebab nak kejar sebuah rumah lagi..rumah kawan la...

Pic: Kuih raya untuk penyampai Era dari Mak Longggggg!!!

Mak Long rajin buat kuih, malah dia hadiahkan kuih kuih raya kat penyampai penyampai ERA!! Terima kasih MAKKKK LLLLLOOOOONGGGGG!! Tahun depan kita jumpa lagi ok!!!






4 comments:

Noor Sulisiah Ampira Wani said...

tapi x nak datang sekinchan dekat je kat taman sekinchan jaya

edzlin007 said...

itu pic mak long, dia tengah buat apa tu? kuih raya?

eye cream said...

nice work , good blog!

ADIFASHLA said...

terima kasih!!!