Thursday, October 7, 2010

Open House rumah Azwan Ali la pulak!!! huhuhu


Pic: Inilah nama bihun paling best di dunia!! hehehe

Khamis 7 Okt 2010

Hari ni memang agak penat la sebab ke hulu ke hilir sebab ada meeting sebelum on air hari ni. Lepas om air , Adi dan Reza bergegas ke rumah Azwan Ali yang terletak kat Hulu Kelang . Memang lapar la malam ni, saja nak makan banyak kat rumah Azwan Ali la...
Sampai kat rumah Azwan Ali dalam pukul 845pm.

Pic: Nasi Arab "Taubat katanya" dan Nasi Impit "Amboi! Amboi! Amboi!"...hehehe



Pic: Ada red carpet la..huhu

Wah ramai juga tetamu yang ada...so apa lagi..jumpa Azwan Ali dulu kat "red carpet"..hehehe..pastu ambik makanan la........tgh dok ambik makanan tu, si Reza gelak kuat kuat....

Pic: AA dengan Elly (Murai.com)

Adi: Apasal ko gelak ni? Reza: Ko tengok la nama nama makanan ni....


Yer la, rupanya setiap makanan ada nama yang kelakar....korang tengok la sendiri gambar gambar ni...hehehe

Pic: Lontong "Selamat Jalan Dunia"

Sementara Adi makan sate yang sedap!! (sampai 15 cucuk Adi makan) , tetamu yang datang semakin galak pulak..heheh..dan semestinya artis artis yang di jemput oleh AA la..memang meriah la,
antaranya, Betty Benafe, Linda Onn, Anding, Irfan Roslan, Lis, Dafi, dan rakan rakan wartawan pun ada jugak la...memang ramai la Oh yer di majlis ini, Ifa Raziah telah menjadi host bersama AA mengalu alukan tetamu yang dtg! hehe

Pic: Wartawan wartawan yang datang!!

Pic: Cik Meen dan Sudirman dari Media Hiburan pun karok jugak!! hehehe

Pic: Ifa Raziah dan Reza kasi picah majlis!! hehehe

Reza pun turut berkaraoke dengan Ifa Raziah dengan lagu "Halaman Asmara" hahaha...kelakar jadinya bila Reza nyanyi tak sampai keynote lagu ni..tinggi ooo...haha...

Pic: Datuk Yusof Haslam

Sambil sambil Adi makan sate , kongsi sama Datuk Yusof Haslam, sambil sambil tu jugak dengar dia cerita la...hehehe...Datuk YH dah tak nak buat filem katanya, tapi dia tetap akan teruskan buat drama tv jer sekarang..

Pic: Shahila..


Sebelum balik, Adi sempat masuk ke dalam rumah AA untuk bergambar..hehe...memang kecoh la kat dalam rumah ni dengan gelagat kitarang..hahaha...



Pic: Azwan Ali, Hafiz Hamidun, me, Reza and RedMummy (blogger)

apa apa pun Adi nak ucapkan, terima kasih kepada Azwan Ali yang sudi menjemput Adi...Selamat hari raya AA!!!



Pic: Kuih raya Azwan Ali dah nak habis dah...

Pic: Gulp!!! duit raya la...hehehe

3 comments:

edzlin007 said...

waahhhh ni open la open house yg best eh..nama makanan yg mmg menarik perhatian

Cik Miza said...

nape adi x oakai baju raya?? ish3...

ADIFASHLA said...

tak pakai baju raya sebab baru lepas kerja dan meeting satu hari kat luar...hehehe