Friday, November 25, 2011

Adi di AIM18

Pic: Bersama Kak Ramlah Ram

SABTU 12 NOV 2011

AIM ke 18 berlangsung hari ni di Stadium Putra Bukit Jalil dengan tema "Glamour dan Bergemerlapan". So hari ni kenalah melaram dengan baju "glamour" la. Adi memang malas nak pergi majlis majlis yang bertema ni...susah nak cari baju..nasib baik Adi ada suit yang dah lama beli tapi jarang di pakai ....hmmm...takut suit tu kecik lah pulak memandangkan tubuh ku yang dah semakin "tebal" ini!!

Pic: Tempat duduk Adi

Alhamdulillah suit itu muat lagi , cuma seluarnya sahaja yang agak ketat sikit....dulu kaki bunting padi..nowdays dah jadi bunting gajah.....hehehehe....orang lain dok sibuk mencari penaja, Adi lak malas nak pikir pasal baju ni....leceh...ahhh pakai jer apa yang ada....

Pic: Diana Daniele

Walau macam mana sekali pun kenalah kelihatan kemas sebab Adi akan melalui karpet merah dan juga menjadi penyampai anugerah bagi salah satu kategori dalam AIM18 ini . Kategori tersebut ialah "Lagu Berbahasa Melayu Terbaik yang dinyanyikan oleh Artis Luar". Dan pemenangnya ialah Rossa menerusi lagu "Ku Menunggu"


Pic: Adi dan Dina.

Pic: Dina, Marsha, me and Alif Sattar


AIM kali ni walaupun simple tapi taklah membosankan ....terutama sekali dengan persembahan hebat daripada artis artis yang membuat persembahan pada malam ini. Paling menarik adalah persembahan pembukaan yang menarik daripada Najwa yang menyanyikan lagu lagu medley. Sedapsangat Najwa nyanyi lagu "Seri dewi Malam"....pastu gabungan Ning Baizura, Sheila Hamzah dan Jaclyn Victor memang power!!

Pic: Me with Sheila Hamzah

Seronok gak la dapat jumpa artis artis meletup kat AIM18 ni. Entah bila la Adi pulak yang tercalon kat AIM kan?..hahaha...produk takde macam mana nak tercalon....hahaha..

Pic: Nak ditemuramah dengan Diana..Cantik giler si Diana ni...


Pic: Bersama Fadzli dari Kump PADI !! Ingatkan kumpulan Padi yang menang...rupanya org lain...



Walaupun banyak kontroversi yang berlaku sebelum ini , akhirnya AIM18 berjalan dengan lancar , kecuali kontroversi di mana Yuna terpaksa mengembalikan kemenangannya menerusi Lagu Terbaik: Penakut ...setelah pihak penganjur mendapati kesilapan dari segi Audit. Pemenang yang baru untuk Lagu Terbaik AIM18 ialah lagu "Sedetik Lebih" , nyanyian Anuar Zain. hmmm..mcm mcm la...


Pic: Persembahan pembukaan yang hebat dari Najwa.


Pic: Me with Upin dan Ipin...Sahabat Selamanya!!! Ni kat belakang pentas sebelum naik membarikan anugerah...


Habis jer majlis , Adi terus balik walaupun ada majlis lepas anugerah tu..malas nak lepak...lagi pun seluar ni sendat la....kang terkoyak kang..sapa yang susuah?...Pakcik ni jugak yang susah dan malu nanti...hahaha...oklah tahniah yang menang..dan yang tak menang , mungkin lain masa, korang pulak akan menang....:)

2 comments:

skuterlady.blogspot.my said...

he3...leh je nampak kat ner yang sendat tu...hu3...

Edzlin said...

ok je tgk seluar abg adi, lagipun detektif stailista pun puji penampilan abg adi dan kak dina malam tu :)