Saturday, September 18, 2010

Set Arsenal dari Nike Malaysia!!

Pic: Jersey , stokin dan seluar baru Arsenal dari Nike Malaysia!!

Beberapa hari nak hari raya hari tu , Mena dari Nike Malaysia call, "hey Adi, come here and take ur baru raya "...hehehe....wahh mesti ada koleksi terbaru ni!! Biasanya Adi akan mendapat koleksi terbaru Nike yang ada di pasaran oleh pihak Nike.....tapi kali ni koleksi yang paling Adi nanti nantikan...sebabnya Nike Malaysia berikan koleksi "Arsenal" kepada Adi, termasuk koleksi lengkap Jersey Arsenal...huhuhu..

Dahulu pada tahun 2007 Adi pernah ke Bangkok dan kat sana Adi pergi ke Kedai Arsenal (satu satunya outlet rasmi yang menjual barangan pasukan Arsenal yang ada di Asia Tenggara) untuk membeli eksesori Arsenal yang tak ada lagi..terutama stoking Arsenal...hehehe...tapi nampaknya sekarang ni semua dah ada kat Malaysia sekarang ni...so takyah jalan jauh jauh.....


Pic: Antara yang barangan Nike yang Adi dapat!!

Terima kasih Nike Malaysia, sebab hadiahkan koleksi ARSENAL ni pada Adi....hehehe...so masa hari raya ni hari hari la pakai T-Shirt dan kemeja Arsenal!Kalau nak tahu Adi memang merupakan peminat Nike sejak dulu lagi!! Pantang nampak kasut kasut yang menarik dari Nike..mesti geram punya...hahaha! Thanks Nike Malaysia!!




3 comments:

Edzlin said...

fuh untungnya abg adi! dapat musim nak raya lak tu

ADIFASHLA said...

takyah susah susah nak cari baju dah..hehehe

shah said...

best tu dpt free