Thursday, August 4, 2011

Berbuka puasa di Baazar Ramadhan Presint 2 Putrajaya

Pic: Kawan badminton Adi ni pun bisness jual air tebu kat sini..

SELASA 2 OGOS 2011

Hari ni ada siaran luar ERA kat pasar ramadhan Presint 2 Putrajaya ...Adi tak tahu pun rupanya ada baazar kat sini. so senanglah org Putrajaya yg habis kerja..boleh terus pergi ke baazar ramadhan ni...depan office kerajaan jer...Paling best pasal pasar ramadhan Putrajaya ni ialah kawasan parking keretanya besar dan senang utk di kunjungi...:)


Masa Adi sampai suasana takde la ramai sangat, maybe sebab masih awal kot dan org masih lagi bekerja. Sementara menantikan siaran luar bermula, sempat juga Adi usha usha gerai yang ada kat sini.

Pic: Me with Lena Af9

Siaran luar kali ni Adi berada di lokasi , manakala si Reza di studio ....yang menariknya Lena AF9 juga muncul menemani Adi ketika siaran luar sedang berlangsung. Hari ni boleh dikatakan agak panas juga, tapi nasib baik ada kipas kat bawah khemah...perghhhh...


Tahniah la pada pendnegar ERa yang dapat hadiah Blackberry Curve dari Tunetalk...dan juga voucher tiket penerbangan ...yaw!!

Lepas siaran luar tamat, tiba masa untuk berbuka puasa, Adi sempat beli ayam percik dan juga air minuman yang unik namanya...."air laut rasa pantai" heheheheh....rasanya...okla jugak...:)

Pic: Jaja (Skuad Era) dengan minumannya...

Kitarang makan sampai lah pukul 815mlm...sambail makan sambil berborak ...yeah...ini pertama kali Adi makan dan berbuka di kawasan terbuka macam di bazaar Ramadhan ini...hehehe...tetapi seronoklah..




Pic: Berbuka puasa dengan Skuad Era..:)



4 comments:

Shahrul Hairy Shaharuddin said...

Selamat berpuasa Wak Adi! =D

ADIFASHLA said...

Selamat berpuasa bro...:)

edzlin007 said...

air laut rasa pantai tu rasanya mcm mana abg adi? air apa sebenarnya tu :D

ADIFASHLA said...

propical juice....cam tu la lebih kurang...:)